Het betalingsverkeer is constant in beweging. Als ondernemer wil je je klant laten betalen zoals zij willen; cash, pin, creditcard, contactloos, online. Bij elk betaalmiddel zien we dezelfde uitdagingen terugkomen voor ondernemers. Deze hebben we geclusterd in de volgende uitdagingen: Cost Efficiency, Cashflow, Convenience, Control, Continuity, Customer focus en Crime Prevention. Lees hier welke oplossingen de producten van Brink's bieden!

COST EFFICIENCY 

Een betaling moet mij zo min mogelijk geld kosten!

Door automatisering van werkzaamheden worden processen makkelijker, sneller en goedkoper.

Door dynamisch geldtransport, komt Brink's pas langs bij voor een vooraf afgesproken inhoud van de (slimme) kluis. Dit betekent lagere kosten. 

Snellere beschikbaarheid van geld, zorgt voor minder leningen en dus minder kosten.

Minder administratie, minder fouten, minder fraude, minder vals geld, minder overvallen bespaart kosten.

CASHFLOW 

Ik wil zo snel mogelijk mijn cash omzet op mijn rekening!

Cash omzet staat de volgende dag op mijn rekening, nadat het in een slimme kluis is gestort. 

Optimale (zo laag mogelijke) wisselgeldvoorraad in de winkel.

Snellere beschikbaarheid van geld, zorgt voor minder leningen en dus minder kosten.

CONVENIENCE

Ik wil geen omkijken hebben naar mijn geldprocessen!

Geldprocessen zijn gevoelige processen in mijn bedrijf. Als deze goed zijn ingericht en geborgd, geeft dat rust.

Altijd en overal actueel inzicht in geldstanden. Met de oplossingen van Brink's heb ik altijd inzicht in de geldstromen.

24-7 borging van processen en de mogelijkheid om zelfstandig de Brink's dienstverlening online aan te vragen.

Automatisering vermindert werkzaamheden en daardoor de foutkans.

Dankzij één leverancier van mijn betaalproducten heb ik slechts één aanspreekpunt voor alle geld gerelateerde zaken.

Brink's neemt risico’s over op het moment van overdracht van geld (of storting in een slimme kluis).

CONTROL

Ik wil mijn geldstromen eenvoudig én volledig kunnen beheren!

Altijd en overal actueel inzicht in geldstanden, uitgevoerde Brink's diensten en handelingen op de werkvloer geven mij volop controlemogelijkheden.

Door processen solide in te richten en transacties te registreren, heb ik controle over processen en kan het personeel minder fouten maken. 

Zodra geld in apparatuur Brink's ben ik 100% zeker dat ik mijn geld krijg.

Tracking & tracing van de omzet geeft inzicht in wat, waar zich bevindt.

Ik kan op afstand volgen wat mijn mensen doen met geld.

Verschillende autorisatieniveau zorgen ervoor medewerkers kunnen doen wat ze moeten doen en ik zeker weet dat iedereen uitsluitend doet, wat hij mag.

CONTINUITY

Mijn geldprocessen moeten te allen tijde zijn geborgd zijn!

Processen zijn zoveel mogelijk persoonsonafhankelijk en lopen 24/7 door. 

Automatisering maakt processen solide en onafhankelijk van menselijk handelen. 

Uitbesteding van geldprocessen aan een professionele partij, garandeert de continuïteit 

CUSTOMER FOCUS

Mijn klanten moeten snel en gemakkelijk kunnen betalen, ik kan maximaal tijd besteden aan klanten in de winkel!

Hoe minder geldhandelingen mijn medewerkers hoeven te doen, hoe meer tijd zij voor klanten hebben. 

Consumenten moeten kunnen betalen zoals zij willen. 

Een betaling in mijn winkel is een belangrijk contactmoment met mijn klanten. 

CRIME PREVENTION

Ik wil de veiligheidsrisico’s van contant geld minimaliseren!

Met de Brink's oplossingen voorkom ik vals geld in mijn bedrijf. 

Met de juiste maatregelen verminder ik de kans op interne fraude

Met geldtransport of een slimme kluis is de kans op een succesvolle overval veel minder

Dynamisch geldtransport maakt de buitverwachting lastiger en de kans op een inbraak minder. 

Preventieve maatregelen kosten in veel gevallen veel minder dan correctieve maatregelen.