Betalingsverkeer is een vak. Ons vak. Samen met winkeliers, banken en partners, ontwikkelt Brink’s betaaloplossingen waarin we alle kennis van ondernemen, betalen, technologie en veiligheid op een slimme manier met elkaar verbinden. Of het nu gaat om contant geld, pin of creditcardbetalingen. Wij beheren en verwerken contant geld. Checken, bewaren, tellen en vervoeren het. En leveren wisselgeld. Allemaal vanuit onze eigen telcentrales. In Nederland al meer dan 40 jaar. En wereldwijd al ruim 160 jaar.
In Nederland werken er ruim 1.000 medewerkers. Verspreid over het land heeft Brink’s 5 operationele locaties. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. Wekelijks levert Brink’s Solutions Nederland diensten op ruim 55.000 plekken in heel Nederland.
Bij Brink’s is je omzet in goede handen. Zodat jij kunt focussen op ondernemen.
Wat bieden wij?
Ben je op zoek naar een oplossing voor het storten van contant geld die snel gestart kan worden? Dan kunnen we je op dit moment direct helpen met Brink’s Collect en Brink’s Collect Light.
Brink’s Collect Light
Gemakkelijk geldtransport tegen zo laag mogelijke kosten!
Voor ondernemers die op zoek zijn naar een veilige, efficiënte en tijdbesparende oplossing om geld tegen een laag tarief af te storten. Maximaal € 5.000 per verpakking
✓ Wij halen contant geld en waarden op
✓ Leveren wisselgeld met hetzelfde transport
✓ Tellen je cash in eigen telcentrales
✓ Storten het geld binnen 2 dagen op je rekening
✓ Veilig, efficiënt en tijdbesparend
✓ Volledig verzekerd
Brink’s Collect
Traditioneel geldtransport voor hogere afstort bedragen!
Voor ondernemers met hogere contante omzet. Maximaal € 20.000 per verpakking.
✓ Wij halen contant geld en waarden op
✓ Leveren wisselgeld met hetzelfde transport
✓ Tellen je cash in eigen telcentrales
✓ Storten het geld binnen 2 dagen op je rekening
✓ Veilig, efficiënt en tijdbesparend
Let op!
Ben je voornemens om een slimme kluis oplossing af te nemen, dan kun je deze gelijktijdig aanmelden. In verband met de doorlooptijden kunnen we in deze fase alleen Collect en Collect Light opstarten. Na de opstart nemen wij contact met je op over de slimme kluis oplossing.
Wij kunnen alleen klanten met een bankrekening bij ABN Amro, BNG Bank, BNP Paribas, Deutsche Bank, ING, Van Lanschot, Rabobank en de Volksbank (SNS Bank/Regiobank) accepteren. Zorg er daarom voor dat je een actieve rekening hebt bij één van deze banken voordat je je gaat aanmelden.
Bij Brink’s is je omzet in goede handen. Zodat jij kunt focussen op ondernemen.
Aanmelden bij Brink’s
Aanmelden als klant gaat eenvoudig en snel. Je kan je online aanmelden via deze website. Het kost slechts 10 minuten:
1. Klik op de knop aanmelden;
2. Houd een aantal zaken bij de hand, namelijk:
✓ KvK nummer / Entiteitsnaam
✓ Info over je vestiging(en)
✓ Paspoort tekeningsbevoegde(n)
✓ Inloggegevens internet bankieren
3. Klik vervolgens op start nu. Volg nu alle stappen van de administratieve aanmelding, wat slechts 10 minuten van je tijd vergt;
4. Je ontvangt de inloggegevens voor het Brink’s 24Seven Portal per e-mail en per sms voor om o.a. wisselgeld en nieuwe verpakkingsmiddelen te bestellen;
5. Op basis van de aanmelding stuurt Brink’s per mail de week van aanvang van de dienstverlening. Daarna kun je zelf naar het Brink’s 24Seven Portal om de transportdag en frequentie per locatie in te zien;
6. Tijdens het eerste transport ontvang je een pakket met aanvullende informatie en alle benodigde veiligheidsenveloppen;
7. Start dienstverlening.
Wanneer gaat alles dan in werking?
Na de aanmelding ontvang je van Brink’s een email de week van aanvang van het waardetransport. Tijdens het eerste transport ontvang je een welkomstpakket. Daarin staat alle informatie die je nodig hebt. We streven ernaar om uiterlijk binnen drie weken, na ondertekening van het contract, het eerste transport te laten plaatsvinden.
Wat is handig om te weten?
Wij doen we er alles aan om alle nieuwe klanten zo goed en snel mogelijk te kunnen opstarten. Een team professionals staat voor je klaar. Kijk ook op support.brinks.nl, voor de meest gesteld vragen. Staat jouw vraag er niet bij, stel hem dan aan onze klantenservice.